توقف بازی آلمان و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران + عکس نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند
سرخط خبرها

همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند

  • کد خبر: ۲۳۵۷۳۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند
۴ کماندوی نکونام مامور تسخیر قلعه دشمن در فصل آتی خواهندبود.

به گزارش شهرآرانیوز، استارت استقلال برای لیگ بیست و چهارم حداقل در عرصه نقل و انتقالات زده شده و این تیم پایه کار خود را بر حفظ بازیکنانی که جواد نکونام می‌خواهد استوار کرده است و پس از آن چند بازیکن کلیدی را هم به خدمت خواهد گرفت. واقعیت امر این بود که استقلال در فصل گذشته اگرچه کمبود‌هایی احساس می‌کرد ولی بازیکنانی را در اختیار داشت که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری حسرت نداشتن آنها را می‌خوردند. نفراتی که بعضی از آنها به تداوم درخشش خود در زمان نکونام ادامه دادند و برخی نیز در دوره جواد احیا شده یا اصلاً توسط خود او آبی پوش شدند. استقلال برای لیگ بیست و چهارم نیازمند تخریب قلعه حریفان و به دست آوردن کاپ قهرمانی است. این قلعه با آمادگی و یورش دقیق سربازان آبی فتح می‌شود، اما در میان نفرات کنونی ۴ بازیکن هستند که در نقشه جنگی جواد نکونام حکم کماندو‌های تعیین کننده را ایفا می‌کنند و حتماً باید برای فتح لیگ برتر ر جمع آبی‌پوشان بمانند.

مرد مطمئن دروازه استقلال

استقلال در اغلب دیدار‌های لیگ بیست و سوم بابت دروازه‌بان دغدغه‌ای نداشت و حسین حسینی در ۲۹ مسابقه لیگ که برای استقلالی‌ها به میدان رفت واقعا نمایش مطمئنی ارائه کرد. البته حسینی اشتباهاتی هم داشت ولی در مجموع مزایای حضورش به مراتب بیشتر از عایب غیبتش تلقی می‌شود به همین خاطر قطعاً جواد روی او به عنوان کاپیتان و سنگربان اول استقلال در فصل آینده حساب ویژه‌ای باز کرده است. گلری که هر چقدر کمتر گل بخورد، ضریب موفقیت استقلال بیشتر می‌شود.

چشم دفاع و هافبک

یکی دیگر از بازیکنانی که برای استقلال حکم کماندویی ارزشمند را خواهد داشت، روزبه چشمی است بازیکنی که قابلیت حضور در هر دو خط دفاع و میانی را دارد و گاهی اوقات وظیفه ارتباط میان این دو خط را نیز به خوبی بر عهده می‌گیرد.

روزبه اگرچه حالا بالغ بر سه ماه هست که از پازل تاکتیکی امیر قلعه نویی خارج شده و بعید به نظر می‌رسد در پیکار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره روی او حساب باز شود ولی شرایط در استقلال کاملاً فرق می‌کند. او یکی از چشم‌های جواد نکونام در داخل میدان تلقی می‌شود و قطعاً سرمربی استقلال وظایف ویژه‌ای را برای کاپیتان دوم تیمش مدنظر قرار خواهد داد.

ژنرال سازندگی

در تابستان پارسال وقتی جواد نکونام تاکید کرد که ابوالفضل جلالی را لازم دارد و به هیچ عنوان اجازه جدایی به او نمی‌دهد، گروهی از هواداران استقلال این تصمیم سرمربی استقلال را به دیده تردید می‌نگریستند و بیم آن را داشتند که جلالی نتواند آنطور که باید خود را نشان بدهد، چون در دوره ریکاردو ساپینتو به یک مهره کاملاً فراموش شده تبدیل شده بود ولی نکونام روی ابوالفضل حسابی حساب باز کرده بود و انصافاً جلالی هم به خوبی این حساب را پس داد طوری که در لیگ بیست و سوم به بهترین پاسور استقلال تبدیل شد.

 اگر جلالی در لیگ بیست و چهارم هم همان بازیکن آماده فصل قبل باشد، بدون شک قسمت قابل ملاحظه‌ای ازمشکلات استقلال در امر بازیسازی و گلسازی در استقلال مرتفع خواهد شد.

مرد پرنده

مهاجم آرژانتینی استقلال هم از جمله بازیکنانی است که قطعاً در لیگ بیست و چهارم می‌تواند گره کار را برای نکونام و شاگردانش باز کند. وقتی گوستاوو بلانکو استقلالی شد و در هفته‌های آغازین نمایش مطلوبی ارائه نکرد، انتقادات از جواد نکونام بابت خرید چنین بازیکنی بالا گرفت، اما بلانکو هفته به هفته هماهنگی خود را بیشتر کرد و در دور برگشت گل‌های فوق العاده مهمی برای استقلال زد. این بازیکن قطعاً در فصل آینده امید اول گلزنی استقلال خواهد بود و اگر یک زوج مکمل مطلوب کنارش قرار بگیرد، بدون شک شرایط برایش می‌تواند از لیگ بیست و سوم هم بهتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->